1 Ocak 2017 Pazar

Kang SeungSik (강승식) Profil



🐶 Sahne İsmi: SeungSik (승식)
🐶 Doğum İsmi: Kang SeungSik (강승식)
🐶 Pozisyonu: Ana Vokal
🐶 Doğum Günü: 16 Nisan 1995

🐶 Burç: Koç
🐶 Boy: 180 cm
🐶 Kilo: 65 kg
🐶 Kan Grubu: A
🐶 Vatandaşlık: Güney Kore
🐶 Ayakkabı Numarası: 42

 ⭐ SeungSik Hakkında Gerçekler

🐶 Güney Kore Gyeonggi'de doğdu.
🐶 Yongin'de büyüdü.
🐶 Suwon'da yaşıyor
🐶 Takma ismi: Anne.
🐶 Genç üyeler onu sinirlendirmeyi seviyor.
🐶 Bir ablası var.

Kendi bestelediği solo şarkıları;

승식 (SEUNGSIK of VICTON) -  그 자리 (That Place)

승식 (SEUNGSIK) - 여름밤 (SUMMER NIGHT)

승식 (SEUNGSIK of VICTON) - 너 없는 겨울 (Winter without you)

 Coverları; 






⭐🐶 Çalışmak istediği ünlüler: Crush.
🐶 İlgi duyduğu şeyler: Kompozisyon, şuanda adım adım öğreniyor.
🐶 Salatalıktan nefret eder.
🐶 Özel hobisi oda temizlemek.

Eşsiz Özelliği
🐶 Kafasıyla karşılaştırıldığında, boynunun biraz sinir bozucu olduğunu düşünüyor.
🐶 Ensesinde nohut büyüklüğünde beni var. Üyeler "Tuşu var, O Matrix'den" diye takılıyorlar.
🐶 Vitaminleri ve sağlıklı yemekleri var.

Uyumadan Önce Yaptığı Şeyler
🐶 Cilt bakımı, suyu nemlendiriciye doldurmak, Boğazı için iyi olan birşey yemek.
⭐ Hazinesi: Eğitim günlerinde her gün yazdığı antrenman günlüğü.

Sinirlendiğindeki davranışı:
🐶 Vücudum gerginleşiyor. Her nasılsa hiçbir şey düşünmeden sadece ayakta duruyorum.

🐶 Rol modeli B2ST'den Yang Yoseob.
🐶 SeungSik'in ideal tipi: Okulda çaba sarf eden bir bayan.

🎈 Eğer bir kız olsaydın kimle çıkardın?

🐶 Benim için SeJun
Çünkü SeJun çok yiyor. Böylelikle yaptığım her yemeği yerdi.
🐻SeJun: Çok yediğim için kız arkadaşımın yaptığı herşeyi yiyebilirim diye yani...

SeungSik hakkında diğer bilgiler;

🐶 Son zamanlarda başka şarkılar üzerine pratik yapmak yerine kendi bestelerini yapmayı tercih ediyor.
🐶 Bilindiği üzere grubun annesidir. Temizlik ve yemek konusunda iyidir. Ayrıca diğer üyelere bolca dırdır eder.
🐶 Bir vokalist olmasına rağmen rap çalışıyor. Ayrıca SeungWoo ve HanSe ile "Sometimes" cover'ında hem vokal hemde kendi yazdığı rapi yapmıştır.
🐶 ALICElere hediye etmek için "Phonecert" adlı şarkıyı coverlayıp, klip çekmiştir. 
🐶 Paul Kim'in "Every day, every moment" şarkısını da coverleyıp klipledi~.
🐶 HanSe'nin kendi dramını anlattığı "On My Way" adlı şarkıya eşlik etmiştir.
🐶 2018 Şubat-Mart aylarında yaptıkları sokak performansı sırasında Red Velvet'in Bad Boy şarkısını, SeungWoo ve HanSe ile kendi sözlerini yazarak "Bad Boy" adı ile coverlamışlardır
🐶 Salatalık yiyemez. Hatta benzer dokuda/koku da olduklarını düşündüğü içinde karpuz yiyemez.
🐶 İlk beslediği evcil(?) hayranı kirpidir.
🐶 Şirketin 3. erkek stajyeridir.
🐶 Grubun en temiz üyelerindendir.


IDENTITY Japon showcase sonrası Haru*hana dergi röportajından;

Başlık şarkısı 'Unbelievable'ın ana noktası ve  en sevdiğiniz şarkı sözü hangisi?

🐶: Şarkı sözlerinde Seungwoo abi'nin "Eheradeya ole~" bölümünü yapması kalbimi heyecanlandırıyor.

[IDENTITY] albümünde en sevdiğiniz şarkı hangisi?

🐶 Benim için FLOWER. Bizim hayralarımızı düşünüp söylediğimiz şarkı, 3üncü albüm promosyonlarındaki mevsime uygun bir şarkıydı. Şarkıyı dinleyin lütfen!

❔: Eğer üyeleri bir hayvana benzetseydiniz?

Seungwoo→Seungsik : Shibu Inu(köpek cinsi) (gülümsediğinde çok sevimli olduğu için ^^)
- Shiba Inu. Gülümsediğinde Shiba Inu'ya benziyor. Her zaman gülümseyen yüzüyle mutlu görünüyor buda Seungsik'in cazibesi. VICTON'un annesi bu!

❔ - Albüm içinde "Stay With Me(Korece çevirisi 'Sanırım kaybedeceğim')" var, kimi kaybetmek istemiyorsunuz?

🐶 Her zaman uyurken büyük U şeklinde yastığım var. Bunu kullanan üyelerde 'Bu güzelmiş?!' diyor , ben yokken üyeler gizlice alıp yazıyorlar gibi geliyor. (Güler)

Alternatif Soru-Cevaplar 

En sevdiğiniz kıyafet tarzı: Rahat kıyafetler yada Stil şık kıyafetler
İlişkiler: İlgilenmek istediğin bir tür yada Dikkat etmek istediğin biri 
Özellikler: Kafamı kullanıyorum(Beyin) yada Vücudumu kullanıyorum (fiziksel güç)
Tatilini nerede geçirirsin: Evde yada Dışarıda
Görünmek istediğiniz tür: Drama vs Eğlence
Evdeki göreviniz: Yemek yapmak yada Temizlik ve çamaşır
Bir kafede sipariş verirken: Kahve yada Meyve suyu 


🐶Şık kıyafetler / İlgilenmek istediğim tür / vücudumu kullanıyorum / dışarıda / drama / temizlik ve çamaşır / kahve
- Sadece yemek yapmıyorum, temizlik ve çamaşırlada ilgileniyorum!
(Byungchan: Gerçekten çok iyi
Seungwoo: O profesyonel)
Ve, henüz çekim yapmadım ama bir dizi çekmek istiyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara göz atmalısınız :)

VICTON Grup Profili

VICTON (빅톤) 7 üyeden oluşmaktadır. Seung Woo, Seung Sik, Chan, Se Jun, Han Se, Byung Chan ve Su Bin. 9 Kasım 2016...