19 Mayıs 2018 Cumartesi

HanSe, SeungSik - On My Way (cover) [Han, Tr] Lyrics



Bu şarkı HanSe tarafından, onu ve ailesini küçük yaşta terk eden babasına yazdı. Ayrıca annesine "Her zaman şarkı sözü vs yazıyorum ama san bir kez bile mektup yazmadım" demişti. Ve bu şarkı da annesinden de bahsetti. 
Mendillerinizi hazırlayın. 

SONG BY 한세, 승식 (HANSE, SEUNGSIK of VICTON)
LYRICS BY 한세 (HANSE of VICTON), Dok2
BEAT BY Midikz
MIXED, EDITED BY 변무혁
ORIGINAL TRACK BY Dok2 - On My Way (Feat. Zion.T)
Yayın tarihi; 13 Şubat 2018




아무 생각도 하기 싫어
Hiç bir şey düşünmek istemiyorum
이런 생각이 낳아 생긴 잡생각이 싫어
Bu düşüncelerin doğmasından da nefret ediyorum
아무 생각 없이 살기엔 매순간이 신중해야 돼
Hiç bir sey düşünmeden her anı yaşamak için dikkatli olmalıyım
이 곳은 말이야 난 기도해야 돼
Bu şekilde dua ediyorum

근데 기도할 때도 생각이 많아
İyi de dua ederken de çok fazla düşüncelerim var
그래도 울면 안 돼 애같이 말야
Yine de bir bebek gibi ağlayamam
울어봤자 내 눈물을 닦아줄 사람보다
Ağlarsam gözyaşlarımı silecek insanlardan
더 번지게 하는 사람이 많다는 걸 알아
Daha fazlasını yapacak insanların olduğunu biliyorum

I got a lot of enemies
Aynı kötü anılarım gibi
like my bad memories
Çok fazla düşmanım var
결국엔 내 편인 척 하는 패거리까지 hater shit
Sonunda yanımda gibi davranıp nefret edenlere lanet olsun
But only the strong survive
Ancak sadece güçlü hayatta kalıyor
쓰러져만 가는 날 저 밤하늘에 묻어
Karanlık çöktüğünde kendimi gece gökyüzüne gömeceğim
Cover the night
Geceyi örteceğim

과연 어디 있을까
Sonunda nerede olursam
내 눈 앞에 펼쳐져 있는 수많은 오답 중에 정답은
Gözlerimin önünde olan birçok yanlış cevap arasında, doğru cevap şu şekilde
적어도 내 인생의 결과는 내가 책임져야지
En azından hayatımın sonuçlarından ben sorumluyum
둘이 아닌 홀로 둘을 키운 엄마를 봐
İkisi de değil, beni tek başına büyüten anneme bakıyorum

날 버린 아버지들 까지도
Beni terk eden babama da
내가 먼저 안부를 전하게 우리가 편하게
Öncelikle selamlamalıyım rahatla biz rahatız
벌써 8년이 지났지만 똑같애
Çoktan 8yıl geçti ama hala aynıyız
꿈을 이루기 위해 still i'm on my way
Hayallerimi gerçekleştirmek için hala kendi yolumdayım

I'm on my way 갈 준비됐어
Kendi yolumdan gitmeye hazırım
Gotta go baby 날 준비됐어
Gitmeliyim bebeğim, ben hazırım
나를 쳐 때려 누르고 밟아도
Beni dövseniz, üzerime basıp geçseniz de
난 죽지 않아 나를 놔둬
Ölmeyeceğim, beni rahat bırakın

I'm on my way
Kendi yolumdayım
yeah I'm on my way
Evet kendi yolumdayım
time is tickin' yeah i'm spittin'
Zaman geçiyor evet saçmalıyorum
my time is tickin' yeah i'm spittin'
Zamanım geçiyor evet saçmalıyorum

sometime it changes
Bazen değişir
better changes worse
En iyiler kötüye dönüşür
i gotta little problem
againts the world
Dünyaya karşı küçük bir sorunum var

time is tickin' yeah i'm spittin'
Zaman geçiyor evet saçmalıyorum
my time is tickin' yeah i'm spittin'
Zamanım geçiyor evet saçmalıyorum

sometime it changes
Bazen değişir
better changes worse
En iyiler kötüye dönüşür
i gotta little problem
againts the world
Dünyaya karşı küçük bir sorunum var

time is tickin' yeah i'm spittin'
Zaman geçiyor evet saçmalıyorum
my time is tickin' yeah i'm spittin'
Zamanım geçiyor evet saçmalıyorum

이젠 작은 것들에도 쉽게 무너지는데
Şimdi küçük şeylere bile kırılmak kolay
대체 왜 무뎌지는 게
Neden değiştim açık olmak gerekirse
그게 왜 안 될까 시간이 약이라지만
Bu neden bilmiyorum ama zamanı geldi
그건 지나갈 일에만 해당 돼
Sadece geçen zamanlarda oldu
나한텐 뭐가 약일까
Benim için ilaç ne
강한 척도 안 했어 그냥 웃었을 뿐인데
Güçlü bir önlem almadım, sadece güldüm.
걔들은 괜찮은 줄 알고 세치 혀를 굴리네
Sadece dilinde "Onlar iyiler biliyorum "
난 좋은 사람 되긴 싫어 전혀
Ben asla iyi bir insan olmak istemiyorum
왜냠 좋은 사람들과 이쁜 꽃들은 금방 꺾여
Çünkü iyi insanlar ve güzel çiçekler hızla kırılıyor

우린 다 누군가의 이쁜 아들 딸인데
Biz güzel oğul ve kız idik
그 누군가는 왜 짓밟지 못 해 안달인데
O birileri neden çiğneyip geçti, kızgınım
사람이 제일 무섭지만 먹고 사는 게
İnsalardan çok korkuyorum ama yiyor ve yaşıyorum
걸린 문제까지 다 어찌 감당이 돼
Sahip olduğunuz tüm problemlerle nasıl başa çıkıyorsunuz?

넌 생각도 못 해 그게 니 그릇의 크기야
Bunu düşünmüyorsun, tek düşündüğün senin kasenin büyüklüğü
답할 힘도 없을 뿐더러 하기도 싫어 묻지마
Buna cevap verecek gücün bile yok
어차피 뭐 karma's gonna bite back
Her neyse yaptıkların bir gün gelip seni ısıracak
So get the fuck out of my way
Bu yüzden çekil yolumdan

I'm on my way 갈 준비됐어
Kendi yolumdan gitmeye hazırım
Gotta go baby 날 준비됐어
Gitmeliyim bebeğim, ben hazırım
나를 쳐 때려 누르고 밟아도
Beni dövseniz, üzerime basıp geçseniz de
난 죽지 않아 나를 놔둬
Ben ölmeyeceğim, beni rahat bırakın

I'm on my way
Kendi yolumdayım
yeah I'm on my way
Evet kendi yolumdayım
time is tickin' yeah i'm spittin'
Zaman geçiyor evet saçmalıyorum
my time is tickin' yeah i'm spittin'
Zamanım geçiyor evet saçmalıyorum

sometime it changes
Bazen değişir
better changes worse
En iyiler kötüye dönüşür
i gotta little problem
againts the world
Dünyaya karşı küçük bir sorunum var

time is tickin' yeah i'm spittin'
Zaman geçiyor evet saçmalıyorum
my time is tickin' yeah i'm spittin'
Zamanım geçiyor evet saçmalıyorum

sometime it changes
Bazen değişir
better changes worse
En iyiler kötüye dönüşür
i gotta little problem
againts the world
Dünyaya karşı küçük bir sorunum var

time is tickin' yeah i'm spittin'
Zaman geçiyor evet saçmalıyorum
my time is tickin' yeah i'm spittin'
Zamanım geçiyor evet saçmalıyorum

I'm on my way
Kendi yolumdayım
갈 준비됐어
Gitmeye hazırım
I'm on my way 
Kendi yolumdayım

1 yorum:

  1. Instagram hesabın varm mı ? .. maalesef ki tanıdık bir Alice arkadaşım yok.

    YanıtlaSil

Bunlara göz atmalısınız :)

VICTON Grup Profili

VICTON (빅톤) 7 üyeden oluşmaktadır. Seung Woo, Seung Sik, Chan, Se Jun, Han Se, Byung Chan ve Su Bin. 9 Kasım 2016...