1 Ocak 2017 Pazar

Heo Chan (허찬) Profil








🐿️ Sahne ismi: Chan (찬)
🐿️ İsmi: Heo Chan (허찬)
🐿️ Pozisyon: Ana Dansçı, Vokal.
🐿️ Doğum Günü: 14 Aralık 1995

🐿️ Burç: Yay
🐿️ Boy: 177 cm
🐿️ Kilo: 62 kg
🐿️ Kan Grubu: A
🐿️ Vatandaşlık: Güney Kore
🐿️  Ayakkabı Numarası: 43

 Kendi bestelediği solo şarkıları; 

찬 (CHAN of VICTON) - Shh!
찬 (CHAN of VICTON) - LONELY


Coverları;

찬 (CHAN of VICTON)- 나의 사춘기에게 (COVER)



[Hayran Buluşması "Welcome To Wonderland" için de bestelediği HanSe ile "Time Flies"adını verdikleri şarkı henüz SoundCloud'a yüklenmedi~]

Chan Hakkında Gerçekler:

🐿️ Güney Kore-Seongnam Gyeonggido'da doğdu.
🐿️ Yongin de yaşıyor. 
🐿️ Abisi MadTown'dan Heo Jun.
🐿️ Takma İsimleri: Agumon ve Dinazor (Bu çocukluğundan gelen bir isim.)
🐿️ Görünüşe göre, Chan Hanlim Multi Art okuluna katıldı ve ana dansa elverişlidir.
(aynı yılda BTOB'un SungJae'de öyleydi ama bu bilinmiyor ya da birbirlerini tanımıyorlar.)
🐿️ Gamzeleri var.
🐿️ Hip-hop ve urban kareografisi seviyor.
🐿️ Grubun mod yapıcısı. İnsan vitamin olarak bilinir.
🐿️ Çalışmak istediği ünlüler: B2ST'den Yong JunHyung, B14A'dan Jinyoung.
🐿️ Grubun ilk üyesi. Şirketin adı A Cube iken ilk erkek stajyer oydu. 2 hafta boyunca yalnız kaldı. Ardından SeungWoo geldi.
🐿️ İlgi duyduğu şeyler: Sınırlı üretim kıyafetler, ayakkabı koleksiyonu yapmak.
🐿️ Şırıngalı iğnelerden nefret ediyor.
🐿️ Deniz ürünleri, karides, kimchi yiyemiyor, soya fasulyesi yağına alerjisi var. 
🐿️ Wasabiye karşı dayanıklıdır. Hatta hemen hemen her yemeğini wasabi ile birlikte yer
🐿️ SeungWoo ile oda arkadaşı olmak istiyor. Sebebi; 
Çocuklar oyun oynamayı çok seviyor. Saygısız ifade ile konuşarak durmadan oyun oynuyorlar. Uyuyamıyorum bu günlerde. SeungWoo abi ile rahatım çünkü oyun oynamıyor. Beraber kalırsak iyi olur diye düşünüyorum. 
🐿️ Toplamda 6 yıl staj gördü. Şuana kadar girdiği şirketlerin bilinenleri;
CJES’de stajyerken vokal eğitmeninden eğitim aldı.
MBK, T.O.P media, JayTune, SimTong Entertainment. 
🐿️ MBK de iken T-ARA N4 Jeonwon Diary klibinde yer aldı.
🐿️ Idol arkadaşlık açısından en sosyal üyedir. Wanna One JiSung, SeongWoo(sınıf arkadaşları) ONF Wyatt, UP10TION Kuhn(doğum gününde yemeğe çıkardı, en yakın arkadaşı) AlphaBAT BeTa, THE BOYZ SangYeon, UNIQ SeungYeon, Golden Child DaeYeol, SF9 ile diğer üyeler gibi çok yakın özellikle yaşıtı DaWon ayrıca YoungBin, Zuho ile de yakınlar. 
🐿️ 2018'de KARD BM ve SNUPER WooSung ile g.o.d grubunun 20. yılını kutlamak için İspanya'ya gitti. 
🐿️ 2018 MMA'de, 1theK'in Dance War yarışmacısı olarak ekiple ödül töreninde özel sahne gerçekleştirdi. 
🐿️ Ruby adında bir köpeği var. Heo kardeşlerin kız kardeşi diyor ona 🐶
🐿️ Grupta ehliyete sahip olan ilk üyedir. 
🐿️ Arong ve Darong adlarında hamsterları vardı~
🐿️ Grubun en temiz ve düzenli üyelerinden biridir.
🐿️ Seçmelerde söylediği şarkı: Tim "I Love You"dur

⭐ Güçlü ve zayıf yönü: 
🐿️Güçlü yönü, birşey için düştüğünde ona sonuna kadar bağlanmak. 
🐿️Zayıf yönü,takıntılı olduğum şeye devam etmek.
🐿️ Yurda davet etmek isteyeceği insanlar: 
Yakın arkadaşları, UP10TION'dan Khun, ve ev partisi yapmak.
🐿️ Rol modelleri BEAST.
🐿️ Sevdiği kişiye itiraf etmesinin yolu: "Öteki kişinin yüzüne bakmaktan utanırdım, bu yüzden bir telefon görüşmesiyle 'senden hoşlanıyorum' derim.

🐿️ Hayranlar tarafından NCT Jeno'ya benzetiliyor 🐿️ Chan bisiklet sürmeyi çok seviyor. Hatta stajyerlik zamanında trenle/metroyla bile en az 1 saat süren mesafeyi tamamen bisiklet sürerek gelmiş.
Ayrıca yağmurlu bir günde bisiklet sürerken düşüp parmağını yaraladı ve 4 dikiş atıldı. 

⭐: Aynı şirkette eğitim aldığın Wanna One Jisung ağabeyin ile sahnede karşılaşınca nasıl hissettin?

🐿️ Öyle oldu, sahnede karşılaştık, çok yani biraz üzüldüm/Hüzünlendim. Ağabey ile aynı şirkette anı ekipteydi, beraber çalışıyor, iyi anlaşıyorduk, bunları beraber yapamadığımızı düşününce, canım sıkıldı ve hüzünlendim. 


⭐ 171207 haru*hana röportajından soru-cevapları


Başlık şarkısı 'Unbelievable'ın ana noktası ve  en sevdiğiniz şarkı sözü hangisi? 

Chan: Ana kısmı çok var ama en beğendiğim kısım dağın zirvesinden yankı yapan şey ve "Yankı Dansı" olan kareografi.

❔: Eğer üyeleri bir hayvana benzetseydiniz?

Seungsik→Chan : Gelincik (Sevimli ve görünümü benziyor!) 
- Gelincik. Sevimli ve görünümü benziyor. Chan her zaman parlak, tıpkı bizim vitaminimiz gibi! 

🐿️ 4üncü albüm geri dönüş şarkısını rol modelim Yong Jun Hyung(Highlight) kıdemlimin yapmış olması hala inandırıcı gelmiyor. 

- Albüm içinde "Stay With Me(Korece çevirisi 'Sanırım kaybedeceğim')" var, kimi kaybetmek istemiyorsunuz? 

Chan: Hayranların sevgisi! Ve yatak. Yatağın yanında bilgisayarımı koydum şarj ederken sürekli yazıyorum. Bilgisayarla birlikte telefona da bakıyorum, kendi alanımı seviyorum. 

Alternatif Soru-Cevaplar 

En sevdiğiniz kıyafet tarzı: Rahat kıyafetler yada Stil şık kıyafetler
İlişkiler: İlgilenmek istediğin bir tür yada Dikkat etmek istediğin biri 
Özellikler: Kafamı kullanıyorum(Beyin) yada Vücudumu kullanıyorum (fiziksel güç)
Tatilini nerede geçirirsin: Evde yada Dışarıda
Görünmek istediğiniz tür: Drama vs Eğlence
Evdeki göreviniz: Yemek yapmak yada Temizlik ve çamaşır
Bir kafede sipariş verirken: Kahve yada Meyve suyu 

Şık kıyafetler / İlgilenmek istediğim tür / vücudumu kullanıyorum / dışarıda / drama / yemek / kahve
- Ailemde en küçük kişi benim bu yüzden eve gittiğinde annem için işler yapıyorum. Bu yüzden annemin yaptığı yemeklerin hemen hepsini yapabilirim. Özellikle domuz güvecini çok iyi yapıyorum. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara göz atmalısınız :)

VICTON Grup Profili

VICTON (빅톤) 7 üyeden oluşmaktadır. Seung Woo, Seung Sik, Chan, Se Jun, Han Se, Byung Chan ve Su Bin. 9 Kasım 2016...