4 Mayıs 2018 Cuma

Happy Se.Jjyu.Ni yayını + Kesitler



Chan pastanın üstünden çilek alıp SeJun'a yedirdi. Sonra;
🐿️: Ellerimi yıkamamıştım. En son sabah kalktığımda yıkadım.
🐻: 😮😅
🐿️: Şaka yapıyorum ellerim temiz. 
SeJun'un dileği: Müzik listelerinin üst sıralarında olmak istiyorum.



İki takıma ayrılarak SeJun'un sevdiği yemekleri hazırladılar. 
Chan, SeungWoo, Hanse(Ne yapmak istiyorsun?) - SuBin, SeungSik, ByungChan(ByungSikBin) olarak takımlar oluştu. 15dk da hazırlamak için zaman verildi.

🐻: Bana kalırsa Ne yapmak istiyorsun? takımı dah iyi yapacak gibi görünüyor.
HanSe ve SuBin yardım etmek yerine aylaklık ettiler. Karşı takımın yemeklerine baktılar. SuBin kendi takımına gelip gülümsedi. SeungSik orada daha iyi demi diye hareket yaptı. Ve kendilerini çekmelerini istedi. (Karşı takım onları görmesin diye önlerini kapattırdı aslında) Hileye başvurdu. Aslında tuzak. Bunu yayını izleyen SeJun farketti. SeungSik onu susturdu 😅

NYİ takımı küçük, BSB takımıda büyük pirinç topları hazırladı. Neden küçük yaptınız sorusuna;
"NYİ: Biz SeJun'un sözünü yerine getirmesi için ona küçük hazırladık. Çok yerse kilo alır ve kaslarını Alicelere gösteremez. Kaslarını kurtarmak için", "Sevgi ile yapıldığı için hepsini yiyebilirsin" dediler 
SeJun yemeklerşn tadına baktı ve NYİ takımının iki tabağını da beğendi. Sıra BSB takımına gelince ağzına attı ve pek tepki veremedi.
C: Pek lezzeti yok gibi görünüyor. 
SW: Sinirleniyor. 
SJ: Yediğimde wasabi vardı wasabii... Şaka mı bu
Wasabili iki pirinç topu vardı birini SeJun yediği için diğerini SeungSik yesin istediler anca bilmedikleri ve tabakta hala 4tane daha olduğu için SeungWoo ve Chan pirinç toplarını alıp içlerini açtılar ve biraz daha eklediler. 
SJ: Bu benim doğum günüm olduğu için...
C: SeJun yediğine göre sende yemelisin.
SS: Onu ben sundum ama içine koyan ByungChan'dı ben değildim. (ByungChan kaçar)
SJ: O zaman Chan abi wasabiyi seviyor ve ona dayanabildiği için Chan abiye veriyorum
Abiii bu zaman kadar daima dans pratiklerde yardım ettiğin için, bizin liderimiz gibi bizi desteklediğin için teşekkür ederim. (Yemeği uzatır) Abi, bu benim kalbimden...
SW: Wasabinin çok oluşu sevgisinin çok olduğundan.
C: Çok koymuşsun gibi kokuyor. (Yer) ahh lezzetli
BC: Chan abi wasabiyi çok seviyor.
SW: Gerçekten çok seviyor. Kızarmış domuz pirzolasını bile wasabi ile yiyor. 
SJ: Kazanan NYİ takımı 💜
*Kazanan takımın yemeklerini kaybeden takım afiyetle yedi*
*Chan'a iki tane wasabili yedirdiler.*
SJ: Benim doğum günü sarmalım ama Chan abi yiyor. 
*Kendi elleriyle yedirmişken dedi hemde 🙄😅*
SuBin ve SeungSik yerken
SW: SuBin sürekli yiyor çok açıkmış olmalı.
SS: Bu gerçekten lezzetli.
HS: Ahh SuBin yemek yerken daha sevimli oluyor. 
*Bunun üzerine hepsi SuBinle sevimli diye dalga geçti* 
SeJun dondurma yapmada başarılı olamadı. Yayın hakkında düşüncelerini sordular. "Başı eğlenceliydi ama sonu hayal kırıklığı" dedi. 
"Bir sonraki doğum günü HanSe'nin olduğu için ona hazırlanıp onun doğum gününde dondurma yapacağım" diye ekledi. 

ByungChan bir önceki yayında SeJun'un hiç Alicelerle doğum günü kutlayamadığını söylediğini hatırlattı. 
SeJun: SeungSik abi ve SuBin Japonyada hayran buluşmasında Alicelerle beraber kutladı. Benim bir kez bike promosyon zamanına gelmedi. Sizi o zaman çok kıskandım ama sizin için mutlu oldum. Eğer gelecekte bir şans olursa bir kez kutlamak istiyorum. 
"Ailene doğum günü mesajını iletir misin?" dediklerinde bir mendil alıp "Chan abi gibi ağlayabilirim" dedi ve gözlerini kapattı. Hislerini söylerken gözleri doldu ve üyeler ağlıyor gibi yaptı ara verip tekrar devam etti. 

Bitiş selamını ByungChanın vermesini istediler. Selam verdikten sonra
ByungChan: Ahh havalı. Havalı mıydım SeungSik abi?
SeungSik: Evet
ByungChan: Yaşasın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara göz atmalısınız :)

VICTON Grup Profili

VICTON (빅톤) 7 üyeden oluşmaktadır. Seung Woo, Seung Sik, Chan, Se Jun, Han Se, Byung Chan ve Su Bin. 9 Kasım 2016...