21 Haziran 2018 Perşembe

VICTON "Céci Haziran 2018" Röportajı




Ceci Haziran 2018 Baskısı- VICTON Ropörtajı




CECI: Time Of Sorrow klibi ayrıldıktan sonra olgunlaşan bir adam konsepti. Ne zaman daha olgunlaştığınızı düşünüyorsunuz?

Subin: Her zaman. Performans gösterdiğim her an tatmin olmamış hissediyorum. Burada pişmanlık hissi var ama her zaman kendimi daha iyisini yapmaya zorluyorum.
Chan: Kendim de çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım çünkü stajerlik zamanım gerçekten uzun ve şirket değişimliydi. Her şeyini sonuçta VICTON çıkış sürecinde olduğunu düşünüyorum.


ByungChan: Stajyerlik süresi boyunca eğer diğer arkadaşlarımınki ile karşılaştırılırsa ,şarkı söyleyişimde eksiklik vardı ,yani çok fazla efor harcadım. Time Of Sorrow’da ilk defa nakarat halinde söylüyorum.


CECI: Hangi şarkının yeni hayranları çekeceğini düşünüyorsunuz?

ByungChan:  “Time Of Sorrow” olmaz mıydı? Pek çok insan VICTON’un bu şarkı ile başarılı olmasını diliyor.
Subin: 1.albümden kalplere  melodisiyle dokunan ” Your Smile And You” şarkısı.
Chan: 3.albümden “LIGHT”ı seviyorum. Bu stajyerlik zamanındaki güvensizlik ve endişe duygularını içeriyor.
SeungSik: Pek çok hayran 2. albümden “BLANK”i seviyor ve bu yaz için iç açıcı uygun bir şarkı.
Hanse:”사랑하기 때문에 “. Bunu dinlediğim zaman daha iyi hissediyorum. Bu şarkıyı pek çok insanın bilmemesi üzücü.
SeJun: HanSe'yle aynı fikirdeyim. Üyelerin eğlenerek yüz yüze sergilediği Japonya’da olan fanmeetingi(hyran buluşmasını) hatırlıyorum. Beni neşelendiren bir şarkı.

Ceci Haziran 2018- ALICE’den



ALICE: Bu yıl için olan hedefiniz ne? Grup ya da kişisel olarak.


ByungChan, SuBin: Daha fazla insanın VICTON’u tanıması.
Chan, SeungSik, SeungWoo: Top 100 listesinde uzun bir süre kalmak.
SeungWoo: Kişisel olarak, King Of Mask Singer’da yer almak istiyorum. (İnşAllah)
HanSe: Diyette başarı.
SeJun: Sahnede daha fazla performans sergilemek.

ALICE: Çıkış yaptığınız gün hariç, aklınızda en hatırladığınız an nedir?

SuBin: Music Show’un canlı yayını olduğu gün. Bir çok hayran içeride olmasa da , kulaklarımda tezahüratları oldukça netti.
ByungChan: Çıkış yaptıktan 1,5 sene sonra Müzik Listesine girebilmemiz.
Chan: 9 Kasım 2017. Kıdemlim Yong Junhyung’un yazdığı “REMEMBER ME” ile geridönüş yaptığımız zaman.
HanSe: 3 Mayıs, M Countdown’da #3 olduğumuz zaman.
SeungWoo: İmza günü, hayranlarla daha yakın konuşabildiğimiz an.

ALICE: VICTON’un yaz sıcağının üstesinden gelme yolu nedir?

ByungChan, Chan, Hanse, SeungSik: Klimayı açıp hiçbir şey yapmamak.
SuBin: Buz paketine dokunarak yazın sıcak olmadığını düşünmek.
SeJun: Yüzüme su püskürtüp vantilatör’ün önüne geçmek.
SeungWoo: Mümkün olsaydı, Vadi’ye veya su parkına gitmek isterdim.

ALICE: Yurtta en pis ve en temiz olan üyeler kimlerdir?

En temiz: SeungWoo 5 oy, SeungSik 2 oy, Chan 1 oy.
En pis: SeJun 4 oy, HanSe 2 oy, Anonim 1 oy.
Anonim Yorum: SeJun Allah aşkına temizlik yap.
Anonim yorum: Genelde temiz değil.

ALICE: Gelecek albümde ne tür bir konsept denemek istiyorsunuz?

SeJun, Chan: Seksi mod konsepti (Amin)
HanSe, SeungSik: Neşeli şarkı.
SeungWoo, SuBin, HanSe: Hiphop

Fotoğraf çekimleri sırasında öldürücü tekniğiniz nedir?

HanSe: Diyet
SeungSik: Nefesimi çekip içimde tutup JawLine’ımı belli etmek.
SeungWoo: Gülümsemek ya da düzleştirilmiş omuzlar.
SuBin: En önemlisi güven.
SeJun: Yüzümün sol tarafını göstermek ya da kameraya yoğun bakış atmak.


Eng Trans: vivivicton
Eng to Tr: XiWang 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara göz atmalısınız :)

VICTON Grup Profili

VICTON (빅톤) 7 üyeden oluşmaktadır. Seung Woo, Seung Sik, Chan, Se Jun, Han Se, Byung Chan ve Su Bin. 9 Kasım 2016...