1 Ocak 2017 Pazar

Jung Su Bin (정수빈) Profil








🐰 Sahne ismi: SuBin(수빈)
🐰 İsmi: Jung SuBin (정수빈)
🐰 Pozisyon: Vokal, Rapper, Maknae(grubun en küçüğü)
🐰 Doğum Günü: 5 Nisan 1999

🐰 Burç: Koç
🐰 Boy: 175cm
🐰 Kilo: 61 kg
🐰 Vatandaşlık: Güney Kore
🐰 Ayakkabı Numarası: 42

SuBin'in bestelediği solo şarkıları:

[Henüz bestesi/cover bulanmayan tek üyedir. Beste yapmış anca beğenmediği için silmiştir.]

SuBin  Hakkında Gerçekler

🐰 Daejon-Güney Kore'de doğdu.
🐰 3 büyük ablası var.
🐰 Bu yüzden kadınların kalbini çok iyi anlarım dedi.
🐰 Takma ismi Saiubin, SubSub
🐰 Jaws adında bir kedisi var.
🐰 Subin, CUBE Entertainment'daki bazı Pentagon üyeleriyle birlikte bir resimde görülmüş ve o eski bir CUBE stajyeriydi. Ayrıca birde eski JYP stajyeri Wanna One DaeHwi ve Stray Kids Han ile beraber staj yaptıkları için arkadaşlar.
🐰 İlgi duyduğu şeyler: Müzik dinlemek.
🐰 Pop müzik dinlemeyi seviyor. Özellikle ingilizce olanları.
🐰 Nefret ettiği şeyler: Sıcak, pislik,telaşlanmak ve sesli şeyler.
🐰 Japon rameni sever.
🐰 Favori müzik tipi: R&B.
🐰 Uyumadan önce yaptığı şeyler: Duş aldığı süre boyunca favori müziklerini dinlemek.
🐰 30'una gelmeden önce yapmak istediği şey: Tanınmış bir müzisyen olmak
🐰 Yurda davet etmek istediği kişiler: Odamız oldukça kirli, bu yüzden kimseyi davet etmek istemiyorum.
🐰 Rol modelleri G-Dragon ve TaeYang.
🐰 Subin 2 tane erkek Shi tzu köpeği olduğunu söylemişti.
🐰 Dayı oldu~
🐰 Mimi adında bir kedisi, Toto adında bir köpeği var. (Şuan 2018)
🐰 Seçmelerde söylediği şarkı: Jion T - Just'dır.
🐰 SuBin: 1 tane Shi tzu köpek yavrusu ve 1 tane kedi besliyorum, bu çocuklarımı kaybetmek istemiyorum. Eski evcil hayvanımı başka birine verdiğim için çok üzüldüm. Ayrıca sevimli cazibemi kaybetmek istemiyorum. Bence abileriminde yapmak istediği bir cazibe olduğunu düşünüyorum.
🐰 Time Of Sorrow promosyonları zamanında yaptıkları yatış şovunda, ASMR kısmı için "Türk Lokumu" yemelerini önermiştir. Yayında hepsi Türk Lokumu yemiştir.
🐰 Grubun en küçüğü olsa da en olgunu gibi davranır. Ağladığını gören olmamıştır.
Gerçek anlamda bir şey için üzülüp sıkıldığında ağlaması olmamıştır. Tek gördüğümüz yer hayran buluşmasında yaşadıkları duygu patlamasından herkes gibi o da ağlamıştı.
🐰 Abileri ondan bir şey yapmasını istediğinde "sevimli davranmaları" karşılığında yapacağını söylüyor.
🐰 Gruba en son katılan üyedir.
🐰 Şirkete 2016 da girdi. 2016'da çıkış yaptılar.


Alternatif Soru-Cevaplar

En sevdiğiniz kıyafet tarzı: Rahat kıyafetler yada Stil şık kıyafetler
İlişkiler: İlgilenmek istediğin bir tür yada Dikkat etmek istediğin biri
Özellikler: Kafamı kullanıyorum(Beyin) yada Vücudumu kullanıyorum (fiziksel güç)
Tatilini nerede geçirirsin: Evde yada Dışarıda
Görünmek istediğiniz tür: Drama vs Eğlence
Evdeki göreviniz: Yemek yapmak yada Temizlik ve çamaşır
Bir kafede sipariş verirken: Kahve yada Meyve suyu


Şık kıyafetler / İlgilenmek istediğim tür / vücudumu kullanıyorum / dışarıda / eğlence / temizlik ve çamaşır / kahve
- İlişkimde partnerimi korumak isten bir tipim. Ebeveynlerimden "İnsanlara iyi davranırsan o şekilde sana döner" sözünü duyduğum için. Evde temizlik ve çamaşır. Temizlemesem memnun olurdum.

Eğer bir hayvan olsaydı? 
ByungChan→SuBin : Tavşan (Kaçıramayacağınız bir cazibe!!)


- Tavşan. Kaçıramayacağınız bir cazibe. Eskiden, ben lavaboya gittiğimde o arada oradan kayboldu öğrendim ki markete alışverişe gitmiş (Güler).









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara göz atmalısınız :)

VICTON Grup Profili

VICTON (빅톤) 7 üyeden oluşmaktadır. Seung Woo, Seung Sik, Chan, Se Jun, Han Se, Byung Chan ve Su Bin. 9 Kasım 2016...